|
شرح وظايف اداره نظارت بر امور مناطق
|
|
|
|
- پاسخگویی به درخواستهای شهروندان ،استعلام مناطق هشتگانه شهرداری اهواز وسایر سازمانها و ارگانهای شهری در موضوعات مرتبط با مسایل شهرسازی ومعماری،عوارض ساختمانی و...... و مکاتبات کلانشهرها
- بازدید ازمناطق هشتگانه شهرداری به منظور کنترل رعایت ضوابط ،مقررات شهرسازی ونحوه محاسبات عوارض مجوزات صادره (استخراج وبررسی برخی پرونده ها به صورت تصادفی انجام میشود).
- کنترل وبررسی فرمهای تهیه نقشه ساختمانی صادره از سوی معاونت شهرسازی ومعماری مناطق و اعلام موارد مغایر با ضوابط جاری شهرسازی به مناطق جهت رفع نواقص ومغایرتهای فرمهای تحویل داده شده به شهروندان قبل از هرگونه اقدام به تجدید بنا وانجام فعالیتهای عمرانی.
- بررسی سیستم شهرسازی وپیگیری رفع نواقص ومشکلات سیستم از طریق سازمان فاوا.
- بررسی وضعیت نیروهای مامور بازدید مناطق ورفع کمبودهای موجود در مناطق هشتگانه شهرداری جهت جلوگیری ازهرگونه خلل در کار شهروندان .
- ماموریت به مناطق شهرداری در صورت نیاز به بررسی موضوعات شهرسازی ومعماری ونظارت بر حسن اجرای ضوابط و مقررات جاری در مناطق .
- به روز رسانی فرآ یندهای معرفی شده وظایف مدیریت امور مناطق در زمینه ISO وپایش آن در زمان مقرر.
- رفع مغایرتهای موجود در محاسبات عوارض ساختمانی دربین مناطق هشتگانه شهرداری ونظارت بر حسن اجرای محاسبات عوارض.
|
|
|
|
|
|
|
|